Médiaajánlat

ÁRLISTA
A Rádió Top mûsorai Kazincbarcikán és a vonzáskörzetében lévõ mintegy 40 településen, köztük több városban is hallgathatók. Ezáltal közel 120.000 ember hallgathatja napi 24 órás mûsorunkat.

KÖZLEMÉNY, lakossági hirdetés /maximum 360 karakter/
1. 000 Ft/alkalom

SPOT/ minimum 10 másodperc/
110.-Ft /másodpe
rc
 
KEDVEZMÉNYES CSOMAGOK KISVÁLLALKOZÓKNAK
 
Egyszeri 20.000 Ft hirdetési csomag 550 Ft /alkalom 
(36 alkalom)
Egyszeri 50.000 Ft  hirdetési csomag 500 Ft /alkalom  

(100 alkalom)

 

GYÁRTÁSI KÖLTSÉG:
5.000.  
Sürgõs gyártás esetén / 48 órán belül/
9.000.
 SZPONZORÁLHATÓ MÜSOROK:
Közlekedési információk /óránként/
Idõjárás jelentés /óránként/
Sporthírek /naponta 3x/ /Megrendelhetõ minimum 15 alkalomra/
Rádió által szerkesztett játék /Megrendelhetõ minimum 5 alkalomra/
Reggeli mûsorblokkban 6.00-9.00: horoszkóp, névnap, ébresztõ
/ Megrendelhetõk minimum 5 alkalomra/

SZPONZORÁLÁSI DÍJ:
Spot sugárzási díj szerint+ gyártási költség +25% felár. Elhangzik a támogató neve, címe és egy maximum 30 másodperces reklámspot. / 15 alkalomra 30.000.- Ft /

SZPONZORÁLT ÓRA:
10.000.-Ft + gyártási költség +25% felár. Elõzetes beharangozóban 10 alkalommal elhangzik a
támogatás ténye, a szponzorált óra elején és végén a támogató neve, címe, valamint a reklámblokkban egy 15-20 másodperces spot. /19.200 Ft /

REKLÁMJÁTÉK:
A játék kérdéseit és minimum 1.000.- Ft értékû ajándékot a megrendelõ biztosítja. A játék elõtt és után elhangzik a megrendelõ neve, címe és egy rövid információ a cégrõl.
Díja: 2.000 Ft + ajándék

Külsõ programok (kiszállás)
20.000.-Ft/óra+ gyártási költség +25% felár. Elõzetes beharangozóban 10 alkalommal elhangzik a
program helye, a szponzorált óra elején és végén a támogató neve, címe, valamint a reklámblokkban egy 15-20 másodperces spot. /31.500.- Ft /
 
Szolgáltatási díjainkat ÁFA-mentesen számlázzuk!
 
Rádió Top ügyfélszolgálat: +36/48/512-750
E-mail:                                  radiotop@radiotop.hu 
 

Miért válassza a rádióban való megjelenést:

A rádió jelentõsen költséghatékonyabb médium a TV-hez képest.

A rádió háromszor költséghatékonyabb hirdetési felület, mint a TV, mert 82%-os recallt (felidézés) hoz, 25%-os áron. A mindkét médiatípusban futott kampányok esetén ez a mutató 91%. A magyar eredmény megfelel a brit és a kanadai kutatás tapasztalatainak is. (Igen! Rádió!, Szonda Ipsos, 2003)

A kampányok költségeit figyelembe véve a rádióhirdetésekre fordított kiadások 49%-kal jobban megtérülnek a hirdetõknek, mint a TV-kampányokra kiadott összegek

A rádió önálló kampányeszközként is megállja a helyét.

A rádióban játszott spotok visszaidézése független attól, hogy megjelent-e párhuzamosan a TV-ben, a sajtóban vagy közterületen a reklám.

A rádióreklám önmagában is átlagosan 4,1%-kal növeli az eladást, nem növeli ezt egy kiegészítõ TV-kampány jelenléte. A TV eredményeit viszont egy kiegészítõ rádiókampány további 4,1%-kal növeli.

Negyedannyira zavaró a rádióreklám, mint egy tévémûsort megszakító spot.

3 emberbõl 2 úgy gondolja, hogy a rádióban nincs olyan nagy reklámdömping (61%) és a reklámok nem olyan zavaróak, mint a TV-ben (60%).

A háttérrádiózás ténye nem jelenti a bevésõdés hiányát.

A rádiózás során elhangzott hirdetéseknek több, mint fele õrzõdik meg a memóriában. A rádióhallgatás során "készenléti" állapotban zajlik a médiafogyasztás, így az érdeklõdést kiváltó információ esetén intenzívebbé válik a figyelem, majd ismét visszaáll az eredeti szintre.